Każdy może tworzyć treści w mediach elektronicznych.
Zdecydowanie jednak nie każdy powinien.
Możesz to zadanie powierzyć specjalistom.
Współczesne realia pozyskiwania klientów, którzy na co dzień korzystają z internetu bazując na wyszukiwarkach, sprawia, że trzeba się starannie przygotować na dotarcie do nich.
Ukierunkowane tworzenie treści, oparte na znajomości zagadnień SEO, znacząco pomaga zbudowanie serwisu o dobrej reputacji, którego treść jest unikalna i dobrze oceniana przez wyszukiwarki internetowe.
Od 2014 roku, treść jest uważana za jeden z najsolidniejszych filarów budowania audytorium dla serwisów www.
Jest znacznie istotniejsza niż zaangażowanie z media społecznościowe, i co najmniej tak samo ważna jak dostosowanie serwisu dla urządzeń mobilnych.
Dobra treść to skuteczny magnes w dobie zautomatyzowanych działań marketingowych.
Charakter tworzonej treści oraz język jakim się posługujemy, musi być dostosowany do założonej grupy docelowej.
Mamy praktykę, zarówno w tworzeniu publikacji naukowych jak i instrukcji technicznych oraz treści dla typowego odbiorcy końcowego, gdzie konieczne jest stosowanie jasnych sformułowań i unikanie terminów ściśle specjalistycznych.
Na co dzień, przygotowujemy też testy produktów i animacje, które można wykorzystać w mediach typu YouTube jak również w serwisach produktowych.
Wyjątkowa dziedzina, łącząca w sobie wizualizację danych, prezentację procesów i projektowanie wizualne, dające w efekcie przejrzyste, łatwe do zrozumienia i zwracające uwagę rozwiązania graficzne.
Dzięki nowoczesnym technologiom - takim jak HTML5, można tą koncepcję wzbogacać o interakcję co tworzy zupełnie nowy wymiar w prezentowaniu treści.
Skupiamy się na kolorystyce i czytelności przekazu, aby odbiorca mimowolnie zapamiętał prezentowaną informację i podzielił się nią ze swoim otoczeniem.
Kampanie i wydarzenia z użyciem takich kanałów jak Facebook, Instagram czy Snapchat, stały się standardem. Wymagają one jednak starannego przygotowania - zarówno od strony planowania i strategii jak i od strony technicznej (media / materiały graficzne)
Śledzimy trendy i korzystamy z własnych pomysłów , jak uczynić przekaz bardziej atrakcyjnym i przyciągać jak najwięcej odbiorców.