Tworzenie treści

Każdy może tworzyć treści w mediach elektronicznych.
Zdecydowanie jednak nie każdy powinien.

Możesz to zadanie powierzyć specjalistom. 

 

Strona główna > Nowoczesne media > Content marketing

Content marketing

Współczesne realia pozyskiwania klientów, którzy na co dzień korzystają z internetu bazując na wyszukiwarkach, sprawia, że trzeba się starannie przygotować na dotarcie do nich.

Ukierunkowane tworzenie treści, oparte na znajomości zagadnień SEO, znacząco pomaga zbudowanie serwisu o dobrej reputacji, którego treść jest unikalna i dobrze oceniana przez wyszukiwarki internetowe.

Od 2014 roku, treść jest uważana za jeden z najsolidniejszych filarów budowania audytorium dla serwisów www.  

Jest znacznie istotniejsza niż zaangażowanie z media społecznościowe, i co najmniej tak samo ważna jak dostosowanie serwisu dla urządzeń mobilnych. 

Dobra treść to skuteczny magnes w dobie zautomatyzowanych działań marketingowych.

 

Recenzje i artykuły sponsorowane

Charakter tworzonej treści oraz język jakim się posługujemy, musi być dostosowany do założonej grupy docelowej.

Mamy praktykę, zarówno w tworzeniu publikacji naukowych jak i instrukcji technicznych oraz treści dla typowego odbiorcy końcowego, gdzie konieczne jest stosowanie jasnych sformułowań i unikanie terminów ściśle specjalistycznych.

Na co dzień, przygotowujemy też testy produktów i animacje, które można wykorzystać w mediach typu YouTube jak również w serwisach produktowych.

 

Infografika

Wyjątkowa dziedzina, łącząca w sobie wizualizację danych, prezentację procesów i projektowanie wizualne, dające w efekcie przejrzyste, łatwe do zrozumienia i zwracające uwagę rozwiązania graficzne. 

Dzięki nowoczesnym technologiom - takim jak HTML5, można tą koncepcję wzbogacać o interakcję co tworzy zupełnie nowy wymiar w prezentowaniu treści.

Skupiamy się na kolorystyce i czytelności przekazu, aby odbiorca mimowolnie zapamiętał prezentowaną informację i podzielił się nią ze swoim otoczeniem.

 

Działania w mediach społecznościowych

Kampanie i wydarzenia z użyciem takich kanałów jak Facebook, Instagram czy Snapchat, stały się standardem. Wymagają one jednak starannego przygotowania - zarówno od strony planowania i strategii jak i od strony technicznej (media / materiały graficzne) 

Śledzimy trendy i korzystamy z własnych pomysłów , jak uczynić przekaz bardziej atrakcyjnym i przyciągać jak najwięcej odbiorców.