E-Commerce zaczyna się od organizacji kanału sprzedaży. 

Nie odnosi jednak sukcesu ten kto na tym poprzestaje. Budowanie oferty produktowej, powinno iść w parze z odpowiednią oprawą medialną. I mamy na to kilka sposobów.

Strona główna > E-commerce > E-commerce to nie tylko sklep

Po pierwsze: Przemyślana strategia 

Zanim zainwestujemy w budowę sklepu jako aplikacji www, warto starannie zaplanować zagadnienia logistyczne, magazynowe oraz optymalne zasady funkcjonowania przy realizacji zamówień oraz współpracy z dostawcami. 

Praktyka pokazuje, że dobrze zaplanowany "workflow" może sprawić że nasza praca zajmie 2 a nawet 3-krotnie mniej pracy. 

Wszystko, począwszy od zamówienia produktów u dostawcy, przez wystawianie faktur aż po pakowanie i wysyłanie paczek, można zorganizować w sposób optymalny.
Charakter i funkcjonalność sklepu www powinna nam w tym pomagać i to właśnie nasz pomysł na prowadzenie działalności powinien determinować wybór aplikacji a nie odwrotnie.

 

Po drugie: widoczność

Aplikacja sklepu internetowego to tylko narzędzie. Wymaga optymalnej konfiguracji ale też starannie skonstruowanej oferty oraz wypełnienia odpowiednią treścią, która przyciągnie klientów.

Wszystkie te rzeczy działają dopiero wtedy, gdy nasz sklep staje się widoczny dla wyszukiwarek internetowych oraz skupi uwagę poprzez inne kanały jak media społecznościowe czy email marketing.

Umiejętność zaistnienia pośród milionów innych stron www, to nie tylko dobra, konkurencyjna oferta - ale przede wszystkim działania SEO - w tym content marketing czyli tworzenie unikalnej, wartościowej treści

 

Po trzecie: nieustający postęp

Zarówno klienci jak i wyszukiwarki nie lubią stagnacji.

Projekt musi się rozwijać, dlatego pomysły na rotację treści, gotowość do reagowania na bieżące wydarzenia i obecność w kanałach społecznościowych są kluczowymi czynnikami decydującymi o kondycji naszego projektu.

Nie masz pomysłu na nową treść ?

Powierz to zadanie specjalistom.
Zaangażowanie w pogłębianie relacji z użytkownikami jest doskonałą receptą na budowanie grup lojalnych klientów.

Odpowiedź na potrzeby i zainteresowania swoich klientów może być realizowana na wiele sposobów.

Umiejętne wykorzystanie narzędzi analitycznych, oraz aktywna komunikacja z klientami poprzez porady i publiczne dyskusje w portalach społecznościowych to najlepszy punkt startu.

 

 

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz! »