E-commerce

E-commerce to już nic nowego

Sklep stacjonarny bez sklepu internetowego to marnowanie potencjału. 
Logistyka  i techniczne aspekty obsługi sklepów www nie powinny odstraszać nawet największych tradycjonalistów - zwłaszcza jeśli mamy już przygotowaną bazę produktów - jak w przypadku sklepów stacjonarnych. 

Sklep internetowy, to całodobowa ekspozycja towaru i wiecznie dostępne źródło informacji o nas i naszym asortymencie, oraz nieocenione narzędzie zwiększające grono naszych potencjalnych odbiorców. Jak więc można by to zignorować? 

E-commerce to też znakomity sposób na własny e-biznes, bez sztywnych godzin roboczych, przy zachowaniu niskich kosztów własnych.
Jeśli tylko zdołamy dobrze zorganizować podstawowe aspekty takiej działalności, czyli :

  • relacje z dostawcami 
  • relacje z klientami
  • techniczna obsługa sklepu

 Gotowi na wyzwanie? My - w każdej chwili!

Narzędzia to dopiero początek

Nawet doświadczeni handlowcy, szukają nowych dróg dotarcia do klienta. Aplikacja sklepu internetowego, udostępnia ogromne możliwości w tym zakresie - jednak i tutaj nie możemy poprzestać na samym aktualizowaniu katalogu produktów i organizowaniu promocji.

Działania towarzyszące w serwisach partnerskich, umiejętnie prowadzona strategia reklamowa oraz świadome budowanie marki sprawią, że nasz sklep w internecie z czasem zacznie samoczynnie rozwijać skrzydła i docierać do coraz szerszych rzesz klientów.

Ważne aby pamiętać, że dotarcie do klienta nie gwarantuje nam sukcesu. 


Sukces, to transakcja zakończona satysfakcją obu stron.
Taki jest nasz cel.

Kompleksowa pomoc

Onieśmielające hasła marketingowe oraz mnogość zagadnień technicznych mogą przytłoczyć każdego. 

Naszym zadaniem jest pomoc i przewodnictwo w świecie pokrętnego żargonu technicznego, oraz pomoc w optymalnym dobraniu środków technicznych i merytorycznych , które sprawią, że klienci będą was odwiedzać z przyjemnością, pamiętając waszą markę i polecając was innym.

 

Content marketing

W świecie internetu, kierowanym przez wyszukiwarki internetowe, nie sposób wygrać z trendami oraz wymaganiami rynku. 
Najlepsza metodą na skuteczne promowanie własnej marki jest budowanie świadomości klienta poprzez użyteczne, wartościowe publikacje. 

Krótkie, rzeczowe teksty dotyczące wykorzystania naszych produktów w praktyce, przynoszą nie tylko pożytek naszym klientom ale też są doceniane przez wyszukiwarki. 

Lunarworks, wspiera swoich klientów w procesie tworzenia i publikacji tego typu treści - stąd wiemy jak duża wartość one mają w praktyce.